Nieuw teamlid

level: Directie & Management
omschrijving: Op je website kan je teamleden wijzigen en toevoegen. Deze teamleden worden ieder apart toegevoegd door te klikken bovenin op “+ teamlid” De pagina “team” verzamelt deze gegevens en toont alle teamleden.

Let op! Je kan de pagina TEAMLEDEN dus niet aanpassen, want deze wordt opgebouwd uit losse teamleden

  1. Klik op “+teamlid” om een nieuw teamlid aan te maken.
  2. je kan ook aan linkerkant van het menu kiezen voor “team” en daarna “add new teamlid”
  3. Vul bij de titel, de volledige naam van het teamlid in
  4. Indien je gebruik maakt van leraren pagina’s kan je het invoervenster eronder voorzien van rijke html tekst over deze leerkracht
  5. In het blok eronder “additional information” kan je de informatie invoeren die zichtbaar is op de teampagina
  6. Bij het kleine “free html” kan je gemakkelijk wat meer informatie kwijt, wil je meerdere regels gebruiken, gebruik dan </br> als enter
  7. Indien een leerkracht ook is ingevoerd in de backend, dn kan je de leerkracht hier koppelen. Hierdoor kan je alle berichten van een leerkracht aanklikken.
  8. Voeg de leerkracht toe aan een groep, staat de groep er niet tussen, maak dan daaronder een nieuwe categorie groep aan.
  9. Voeg de hoofdafbeelding van het teamlid toe bij “teamlid image” dit is de zelfde locatie voor de afbeeldingen van de berichten.
  10. Als laatste dien je je bericht te publiceren. Bij het publiceren is belangrijk dat je wacht totdat het bericht echt geplaatst is. Als je de pagina eerder onderbreekt door te klikken op een andere knop, kan het zijn dat je bericht niet geplaatst is. Controleer altijd of je bericht goed op je website staat.